Bakabstinens och förkylning

Hej och hå dunderförkylning som har kommit på besök. Med snön så kommer bakterierna som ett brev på posten. Försöker anpassa min kropp till bikini eftersom vi åker till Thailand i vinter. Hur kroppen vill anpassa sig låter jag vara osagt men detta har medfört att jag aldrig bakar längre. I love to baka. Har rejäl bakabstinens men när bagarn äter upp degen själv så är det ingen bra idé. Bikini och bulldeg matchar väl sisådär. Lovade dock Alva att vi skulle baka så det blev spökcupcakes! Fyllda med banan och snickers.

Nu vill den förkylda, trötta morsan sova men då herrn i huset kommer hem sent från Holland inatt och kräver hämtning så plågar jag nog mig själv ännu mer om jag lutar ned mig.



Kommentarer
Amanda - HATTFIGHT.BLOGG.SE

Hejsan :)

Nu när vi kommit in i november kanke vi bör tänka på att köpa julklappar.

Vart köper du dina julklappar?

Samlar svaren under detta inlägg: http://hattfight.blogg.se/2012/november/vart-handlar-ni-julklappar.html#comment

2012-11-01 @ 15:30:21
URL: http://hattfight.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0