haha



Kommentarer
Maria Carpenhammar

Hahaha...ja, den bilden var....fin.. haha!

Kul blogg Jessica.

2009-01-31 @ 12:20:36
jessi

Haha kul att du hittat hit!

Brukar läsa Tessans blogg och det är alltid kul att följa! Inte har du någon blogg Maria?

Vet ju att familjen Carpenhammar har underbar humor så det vore kul att läsa=)

2009-02-04 @ 08:44:26
Maria Carpenhammar

Hallo, nej jag har ingen blogg, jag hade.. men det hände inget speciellt i mitt liv som var något o skriva om, då raderade jag den, å då så klart hände både det ena o det andra tokerierna. Så nu skulle jag ha kunnat skriva en hel bok om mina bravader.Men nu går jag in o skrattar åt era tokigheter istället. Ha det så gott!

2009-02-07 @ 09:17:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0