Slut på medecinering?

Alla som känner mig vet ju mina trevliga problem jag har med min täppta näsa.
Ja alla som träffat mig fem minuter hör ju mina ticks för att kunna andas normalt.
Jag har ett stående recept på Rhinexin som fungerar mot täppta bihålor och täppt näsa.
Jag äter den i två veckor, vilar en vecka och sen äter den i två veckor.




Läste sedan denna artikel i Expressen

Dags att spola kröken?
Tror dock jag måste in på Rehab för att klara mig utan mina nosedrugs.
Annars får Mange göra en June Carter och spänna fast mig i sängen och låta mig avvänjas.
Detta kommer inte bli lätt.
Önska mig lycka till och gnäll inte på mina hemska ticks nästa gång vi ses för som exmissbrukare
kan jag lätt tända till.


Kommentarer
Mia

Hej sötnos :) OJ det där låter inte bra... Kanske måste du sluta med denna "drog" ?! Men förstår att du får panik samtidigt!! Man vet ju själv vad beroende man blir bara av vanligt nässpray när man är förkyld, det är jobbigt varje gång att gå på rehab...avvänjning....Detox...Men du kanske ska tänka på nåt alternativ? Höra med HÄlsokost maybe?? Puss så länge! P.s. Jag tycker om dina ticks fniss D.s.

2009-10-14 @ 12:27:33
URL: http://miaochsus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0